امنیت سایت خود را به نسخه پریمیوم افزونه امنیتی وردفنس بسپارید

معرفی افزونه وردفنس

بسیاری از مدیران سایت ها در مورد امنیت سایت خود و هک شدن آن نگرانی هایی دارند و نمی خواهند که زحمات آن ها در یک لحظه هدر برود. تعدادی از آن ها برای تامین امنیت سایت خود هزینه های بسیار سنگینی می کنند که زمینه ی سوء استفاده برخی افراد را فراهم می کند.

وردپرس درصد عمده ای از سیستم های مدیریت محتوای سایت ها را تشکیل می دهد و از قاعده تامین امنیت مستثنی نیست. راه های مختلفی برای تامین امنیت وردپرس وجود دارد که یکی از آن ها استفاده از افزونه ها امنیتی است. اما آیا همه ی افزونه های امنیتی امنیت سایت شما را به طور کامل تامین می کنند؟ پاسخ شما قطعا خیر است.

افزونه که ما قصد معرفی آن را به شما داریم، افزونه Wordfence Security Premium است. این افزونه یکی از بهترین افزونه های امنیتی وردپرس است و بین کاربران نیز بسیار محبوب است.

نصب و استفاده از وردفنس آسان است، ترافیک مخرب وب سایت را کنترل و مسدود می کند، دارای یک سیستم اعلان و هشدار عالی است، یک اسکنر قدرتمند برای سایت شما است و می تواند بد افزارها را به طور کامل اسکن و پاک کند.

ویژگی های افزونه وردفنس

امکان مانیتورینگ سایت شما

با استفاده از این افزونه می توانید ترافیک سایت خود را به صورت لحظه ای مشاهده کنید. ورود و خروج بازدید کنندگان سایت شما به صورت لحظه ای در این افزونه قابل مشاهده است.

جلوگیری از بک دورها

انواع بک دورها و حفره های امنیتی از جمله C99 و R57 و RootShell و CrystalShell و Matamu و Cybershell و W4cking و Sniper و Predator و Jackal و Phantasma و GFS و Dive و Dx و … به راحتی قابل تشخیص هستند.

محافظت آنلاین

وردفنس به صورت لحظه ای از سایت شما در برابر حملات محافظت می کند. این افزونه روی سایت های زیادی نصب شده و در صورت بروز حمله روی یکی از آن ها، آن حمله به صورت خودکار در سایت های دیگر بلاک خواهد شد.

تامین امنیت سایت های وردپرس مولتی یوزر

افزونه وردفنس با وردپرس شبکه کاملا سازگار است و شما با نصب این افزونه بر روی وردپرس اصلی می توانید تمامی تنظیمات این افزونه را برای هر کدام از سایت های وردپرس شبکه به صورت جداگانه انجام دهید.

یک آنتی ویروس و اسکنر قوی برای وردپرس

ابزار اسکنر افزونه Wordfence بسیار قدرتمند است و شما می توانید با برنامه های مختلف سایت خود را اسکن، پوسته ها و افزونه ها را بررسی و ویروس ها و تروجان های سایت خود را از بین ببرید.

فایروال وردپرس

فایروال این افزونه ترافیک مخرب وب سایت شما را کنترل و مسدود می کند و با اقدامات مختلفی که به صورت خودکار روی سایت شما انجام می دهد، امنیت کامل را برای سایت شما فراهم می کند.

نحوه کار افزونه وردفنس

افزونه ضد هک امنیتی وردپرس وردفنس
Wordfence Security Pro

برای خرید افزونه روی دکمه زیر کلیک کنید: